[Gelistirici] diet pardus ne değildir?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Kas 2006 Sal 13:02:49 EET

Tue, 28 Nov 2006 12:15:18 +0200, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> Derdim öyle bir hedefte tanımlanabilecek bir sistemin olumlu
> yanlarını görebiliyorsak, bu yanlardan en çok nasıl
> yararlanabileceğimizi anlamak ve tanımlamaya çalışmak...
Fikirler son derece guzel, hatta ben de kendi uyguladigim diyeti
Pardus'la paylasabilirim *:) ama bunlari surum sonrasina birakip, yeni
surume planlamak daha mantikli degil mi?

Yani su anda bu tip yapisal degisiklikler yapmak ya da bunlara kafa
yormak surum hedefinden uzaklastirir gibime geliyor.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693