[Gelistirici] diet pardus ne değildir?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 13:08:26 EET

28 Kas 2006 Sal 13:02 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> ama bunlari surum sonrasina birakip, yeni
> surume planlamak daha mantikli degil mi?
> Yani su anda bu tip yapisal degisiklikler yapmak ya da bunlara kafa
> yormak surum hedefinden uzaklastirir gibime geliyor.
büyük ve kırmızı harflerle EVET

ben sadece unutmayayım diye yazayım, takvimi sürüm takviminden bağımsız
geliştiricilerin de fikirleri şimdiden ufak ufak dökülür diye düşündüm...

Bu tartışma tabii ki post-release bir tartışma... hatta daha da geniş ve uzun
zamanlı bir konu.. daha çok ilkeler üzerine diyelim... yani iş iyice ciddiye
bindiğinde bu konuyla ilgili yapılacakların öncelikle KDE4 gibi değişiklikler
açısından da değerlendirilmesi gerekecek diye düşünüyorum...

> Fikirler son derece guzel, hatta ben de kendi uyguladigim diyeti
> Pardus'la paylasabilirim *:)

Ohooo o zaman zaten disketle çıkan dağıtıma dönmemiz an meselesi ;)

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///