[Gelistirici] diet pardus ne değildir?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 12:15:18 EET

Selam,

http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2006-November/003551.html Pardus kilo
versin...
http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2006-November/003552.html Pardus kilo
versin -2

mesajlarında azıcık fikir teatisi yapmaya çalıştığım alan her ne kadar bir
net-install örneği vermiş olsam da, sürümün bir başka formunun, forkunun
olması hedefine hiç girmemeli...

Pardus 2007 ve sonrasında çıkacak sürümler Çalışan / Kurulan / Sunucu gibi
kullanım amaçları birbirinden net biçimde ayrılabilen formlar dışında
Kurulan'ın çileklisi, ahududulusuna doğru ayrışamaz, ayrışmamalı diye
düşünüyorum. Bu Pardus'un kullanımı konusunda çeşit yaratacak olmakla
birlikte kafa da karıştıracak riskler taşıyor diye düşünüyorum.

Derdim öyle bir hedefte tanımlanabilecek bir sistemin olumlu yanlarını
görebiliyorsak, bu yanlardan en çok nasıl yararlanabileceğimizi anlamak ve
tanımlamaya çalışmak...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///