[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 17:23:05 EET

On 11/20/06, Ali Işıngör <isingor at gmail.com> wrote:
> Ha bu arada, "elin gavuru" da insan :), ve Çağlar bence çok doğru bir
> "öngörü"yle yurt dışındaki uluslararası camiadan gelecek desteği önemsiyor.
> Açıkcası ben de önemsiyorum.

Peki Türkçe desteğinin eksik sağlanması halinde neler olabileceği gibi
bir "öngörünüz" de var mı? Hollanda için Pardus geliştiriyorsak
söyleyin, ona göre bir tutum alayım.

Açıkça söylemeye çalıştım. Diğer dillere destek konusunda verilen
emeğin neden Türkçe'ye ayrılmadığını söylüyorum. Ancak dönüp dolaşıp,
bana olmayan-farazi yabancı geliştiricilerden alınabilecek!
yardımlardan bahsediyorsunuz.

Aynı fikirde olmadığımızı görüyorum. Uzatmaya gerek yok..

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman