[Gelistirici] Digikam CD'ye?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 15:39:52 EET

20 Kas 2006 Pts 15:35 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Faşizan bir zihniyetle yaklaşmadığımı biliyorsundur umarım. Diğer
> dillere destek vermekten rahatsız olsaydım, diğer dillerin 60 küsür
> paketini yapmazdım!

Asla bunu düşünmedim.

> "Onlara ihtiyacımız yok, biz bize yeteriz", gibi birşey söyledim mi
> ben? Tek söylediğim Türkçe sorunlarını hal ve yoluna koyduktan sonra
> boş zamanımızda bununla ilgilenelim diyorum. Neden yanlış anlıyorsun
> beni?

Yanlış anlaşıyoruz o zaman, bu paketlerin kde-i18n paketlerinde 2 tip klasör
var, mesela -de için

<Path fileType="">/usr/kde/3.5/share/doc/</Path>

ve

<Path fileType="">/usr/kde/3.5/share/locale</Path>

Hallice tutan kısım doc kısmı, bu ikisini ayırıp kde-i18n-de-doc ve kde-i18-de
diye ayırınca po kısmı 200k'ya iniyor 20MB'dan ve CDye koyup adam almanca
kurunca karşısına kendi dilinde KDE geliyor.

Bunun uğraşılacak bir yeri falan da olduğunu sanmıyorum onun için neye itiraz
ettiğini anlamıyorum derdim bu benim :)?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/