[Gelistirici] Digikam CD'ye?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 15:35:26 EET

On 11/20/06, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:
> 20 Kas 2006 Pts 15:25 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> 3 paketin CD'ye eklenmesi ile utf8 sorunlar ve KDE/GNU v.s çevirilerinin ne
> alakası var?

Abi alakası şu. Çünkü bunlar bitmiyor bir türlü. Hollanda vs.
paketinin sorunlarını düşüneceğimize bunlara vakit ayıralım diyorum.

> Neden şimdi diğer dillere destek vermemizden rahatsız oldun? Bu destekleri
> vermezsek bu adamlardan gelecek desteği silip atmış olacağız, bu yüzden bu
> adamlara ihtiyacımız yok bizim demek oluyor ki ülkemizde gelişmiş bir özgür
> yazılım camiası olmadığınına göre bu adamlara ihtiyacımız yok sonucunu
> doğuracak bir hareketi yapmamızı neden arzuluyorsun?

Faşizan bir zihniyetle yaklaşmadığımı biliyorsundur umarım. Diğer
dillere destek vermekten rahatsız olsaydım, diğer dillerin 60 küsür
paketini yapmazdım!

"Onlara ihtiyacımız yok, biz bize yeteriz", gibi birşey söyledim mi
ben? Tek söylediğim Türkçe sorunlarını hal ve yoluna koyduktan sonra
boş zamanımızda bununla ilgilenelim diyorum. Neden yanlış anlıyorsun
beni?

--
Furkan Duman