[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Kas 2006 Pzt 15:28:08 EET

Mon, 20 Nov 2006 15:14:44 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Bende bu yazdıklarından hiçbirşey anlamadım, tabirinle "elin
> gavurunun" sorununu çözmüyoruz kendi dağıtımımızın sorunu çözüyoruz.
> Sorun CD'de yer olmaması nedeni ile sadece paket koyarak
> destekleyeceğimiz dilleri destekleyemememiz çözümü ise bu paketlerin
> ufalmasını sağlamak.
Benim onerimi arada kaale almadiniz ama farkli diller icin farkli
kurulum CD'lerin kotu bir yontem olmadigini dusunuyorum.

Yuz milyon parcaya ayirdik paketleri, Almanya ve Hollanda sorunlarini
cozduk diyelim. Ucuncu, dorduncu dil nasil sigacak o CD'ye? Mutlaka
kalici bir cozum bulmak gerekecek, su anda o paketleri daha da
parcalayip karmasiklastirmakla harcanacak zamani bu kalici cozume
harcamak daha mantikli.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693