[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 15:32:51 EET

20 Kas 2006 Pts 15:28 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Benim onerimi arada kaale almadiniz ama farkli diller icin farkli
> kurulum CD'lerin kotu bir yontem olmadigini dusunuyorum.

Kötü bir yöntem değil ama nerede yazdında kaale almadık bilemedim :)

> Yuz milyon parcaya ayirdik paketleri, Almanya ve Hollanda sorunlarini
> cozduk diyelim. Ucuncu, dorduncu dil nasil sigacak o CD'ye? Mutlaka
> kalici bir cozum bulmak gerekecek, su anda o paketleri daha da
> parcalayip karmasiklastirmakla harcanacak zamani bu kalici cozume
> harcamak daha mantikli.

O CD'ye sığmayacak bir noktadan sonra tabiki ama pardus 2007 için amaç TR
yanında de, nl, it ve fr'yide verebilmek. Gün gelirde 60 dile birden destek
verecek olursak ya tek CD sevdamızdan vazgeçeriz ya atıyorum locale cd'si
diye birşey uydurur locale'leri ona tıkarız ya da dediğin gibi her dil ayrı
cd olur ama bu değişiklikleri yapmak yerine bu saydığım paketlerden doc
klasörlerini ayırmak bu kadar mı zor ve anormal bir iş, pspec.xml'e 3 satır
eklenecek yaw yeniden yalı yazılmayacak :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/