[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Barış Metin baris at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 20:38:00 EET

16 Kas 2006 Per 20:05 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Ben anlatamıyorum sanırım problemin ne olduğunu ama uzatmayada gerek yok.
> Madem senin için ortada bir sorun yok, paket sahibi olarak da ben bir sorun
> görmediğime göre bu mevzuyu tarihe gömebiliriz.

Bizim yapmamız gereken "sistemi" kullanıcının karşısına _çalışıyor_ olarak
çıkartmak. O bir dolarlık kablo yoksa bilgisayarında kullanıcının bunu
bilmesine gerek yok. Biz bu sorunu çözebilecekken kullanıcının bunun için bir
yapılandırma yapmasına hiç gerek yok.

Çok basit bir deneme yaptım, bir şarkının tümünü çalarak. digitalPlayback
kullanmadan kscd'nin cpu kullanımı en fazla %0.5 oluyor. digitalPlayback
kullanıldığında ise cpu kullanımı en fazla %0.7 oluyor. (AMD Sempron 2500+)

digitalPlayback'i açmamak için başka bir neden yoksa açılması gerekir bence.

--
Barış Metin