[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 20:05:55 EET

16 Kas 2006 Per 19:03 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Benim açımdan bu şekilde durması farketmez, nasılsa adam kscd'den
> çalamayınca hata atamasını bana yapmayacak. Ama bahsettiğin örneklerle
> bizim durumumuz arasında herhangi bir ilişki yok. Senin söylediğin bariz
> sorunlarla ilgili yanıtlar zaten belli ve önceden verilmiş. Sap-saman
> ilişkisi :-)

Ben anlatamıyorum sanırım problemin ne olduğunu ama uzatmayada gerek yok.
Madem senin için ortada bir sorun yok, paket sahibi olarak da ben bir sorun
görmediğime göre bu mevzuyu tarihe gömebiliriz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/