[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 19:03:10 EET

Merhaba

> Amarok zaten bir seçenek bile değil, playlist tabanlı bir uygulamadan her cd
> taktığımda biriken çöpler, her seferinde atıyorum 1000 şarkılık listemin
> sıfırlanması falan gayet manasız şeyler.
>
> Benim anlamadığım burada neden bir seçim yapıyoruz? Senden başka bu hatayı
> raporlayan olmadı bugüne kadar ve bu bir _hata bile değil_ sadece donanım
> üreticisinin kabloyu takmaya üşenmesi ya da maliyetten kaçması.
>
> Bu mantıkla gidersek sadece mono destekleyen kartlar içinde tüm ses sistemini
> mono mu yapmalıyız, yada bazı bioslarda acpi açılmıyor diye acpi'yi mi
> [...]

Bu hata hem bende, hem de Barış'ta var.

Benim açımdan bu şekilde durması farketmez, nasılsa adam kscd'den
çalamayınca hata atamasını bana yapmayacak. Ama bahsettiğin örneklerle
bizim durumumuz arasında herhangi bir ilişki yok. Senin söylediğin bariz
sorunlarla ilgili yanıtlar zaten belli ve önceden verilmiş. Sap-saman
ilişkisi :-)

İyi çalışmalar
Görkem