[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 19:47:51 EET

16 Kas 2006 Per 18:41 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Ne kadar işlemci yiyor?

Oturup profillemedim ama CD çalarken ps aux çıktına bakıp bir fikir
edinebilirsin arts'ı ve kscd'yi gözlemlemen yeterli.

> PS: Derdim, a) Kscd'nin düzgün ve son kullanıcının ek bir işlem yapmadan
> çalabilmesi, ya da b) Kscd'nin bu işi yapabileceğinden ümitli değilsek
> Amarok'un görevlendirilmesi.
>
> Görünüşe göre her ikisinin de zararlı yanları var. Bir seçim yapmalıyız,
> ya da kutunuzu açacağız.

Amarok zaten bir seçenek bile değil, playlist tabanlı bir uygulamadan her cd
taktığımda biriken çöpler, her seferinde atıyorum 1000 şarkılık listemin
sıfırlanması falan gayet manasız şeyler.

Benim anlamadığım burada neden bir seçim yapıyoruz? Senden başka bu hatayı
raporlayan olmadı bugüne kadar ve bu bir _hata bile değil_ sadece donanım
üreticisinin kabloyu takmaya üşenmesi ya da maliyetten kaçması.

Bu mantıkla gidersek sadece mono destekleyen kartlar içinde tüm ses sistemini
mono mu yapmalıyız, yada bazı bioslarda acpi açılmıyor diye acpi'yi mi
kapatmalıyız öntanımlı?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/