[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 18:41:39 EET

S.Çağlar Onur wrote On 16-11-2006 19:24:
> 16 Kas 2006 Per 18:15 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Var, sayısal çalma kullanıldığı zaman CPU yemeye başlıyor bu işlem. Yanlış
> anlama ama senin sisteminde CD çalacak diye bunu öntanımlı hale getirmek ağır
> bir bedel :)

Ne kadar işlemci yiyor?

PS: Derdim, a) Kscd'nin düzgün ve son kullanıcının ek bir işlem yapmadan
çalabilmesi, ya da b) Kscd'nin bu işi yapabileceğinden ümitli değilsek
Amarok'un görevlendirilmesi.

Görünüşe göre her ikisinin de zararlı yanları var. Bir seçim yapmalıyız,
ya da kutunuzu açacağız.

-- Görkem