[Gelistirici] "Desktop" ismini yerelleştirmek

Barış Metin baris at pardus.org.tr
12 Kas 2006 Paz 13:16:18 EET

Selam,

Ben İsmail ile aynı düşünüyorum. Gördüğüm kadarı ile İsmail gerekli
değişiklikleri yapmış ve "doğru çalışan" (TM) uygulamalar için sorun
çözülüyor. Unicode sorunlu, vs. uygulamaları düşünerek bu işi yapmamaya karar
vermek hata olur. İşimizin bir parçası da o uygulamaları düzeltmek zaten.

12 Kas 2006 Paz 04:57 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Evet, Türkçe bir Pardus'da "Desktop" lafı bana da inanılmaz batıyor, ama
> kullanıcılardan gelecek "500 MB dosyayı masaüstüne indirmiştim, ama ara ara
> bulamıyorum, Pardus dosyamı yedi..." gibi hata kayıtları uykularımı kaçırma
> konusunda daha öncelikli.

Böyle bir sorun nasıl olabilir? Ortada Desktop diye bir dizin bulunmuyor
(olacak), bir uygulama oraya yazmaya kalktığı an hata oluşur/yazamaz.

> Bir de şöyle bir senaryo var : kullanıcı yanlışlıkla veya bilerek sistemin
> dilini değiştirirse ne olacak ?

Evet, bunu düşünmek gerekiyor. Bu bana da geçerli/olası sorun olarak
gözüküyor.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin