[Gelistirici] Bileşenler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 13:23:25 EET

07 Kas 2006 Sal 13:23 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Neden dizin yapısında tutamıyoruz. Ben bilmiyorum sakıncalarını. Ben şu an
> bir sorun göremiyorum. Erişim açısından ve paketlerin kategorizasyonu ve
> depo da erişimi açısından da harika bir yöntem. Bence buradaki sorunları
> çözmeye çalışalım.

> Karmaşık bir yapı bence. Şu anki yapımız gayet sade ve anlaşılır geliyor.
> Sorunları biraz açıp üstüne konuşalım burada bence.

Aslında derdimi gürer çok güzel anlatmış ben laf salatası yapmışım,
paketlerin "pratik ihtiyaçlardan çok teorik olarak gruplanmış olmaları" en
büyük sorun, bu karışıklığa da neden oluyor ve atıyorum bir kde uygulaması
bir yerdeyken diğerleri mesela kde altında gibi durumlar ortaya çıkıyor.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/