[Gelistirici] Bileşenler

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 13:23:09 EET

07 Kas 2006 Sal 13:03 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Haftalık bu Çağlar'a durup dururken battı serimizin yenisine hoşgeldiniz.
> Bu bölümde kahramanımız bileşen'lere kuruyuor. Şöyleki;
>
> applications/powermanagemant/kpowersave orda dururken desktop/kde/kerry
> mesela neden burda sorusu ile başlayıp zamanında Gürer'in bileşenleri dizin
> yapısı ile tutamayız laflarını birleştirdim ve şunu öneriyorum.

Neden dizin yapısında tutamıyoruz. Ben bilmiyorum sakıncalarını. Ben şu an bir
sorun göremiyorum. Erişim açısından ve paketlerin kategorizasyonu ve depo da
erişimi açısından da harika bir yöntem. Bence buradaki sorunları çözmeye
çalışalım.

> Depodaki bu iç içe geçmiş dizin yapısından vazgeçelim, herşey devel/
> altında olsun ( ya da paket bulmak zor olacaksa ilk zamanda olduğu gibi a/
> b/ c/ gibi ilk harfleri ile başlayan dizinlere atılsınlar), component.xml
> içine de hangi paketlerin hangi bileşene ait olduğu yazılsın, belki bir
> paket birden fazla bileşenin parçası olamaz öngörümüzü ve hiçbir işe
> yaramayan IsA taglarınıda atar bir paketi birden fazla bileşene sokarak
> daha temiz ve işlevsel bir hale getirebiliriz.

Karmaşık bir yapı bence. Şu anki yapımız gayet sade ve anlaşılır geliyor.
Sorunları biraz açıp üstüne konuşalım burada bence.

- Faik