[Gelistirici] pisi-svn

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 01:35:46 EEST

Pazar 26 Mart 2006 20:26 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Sadece durumu daha iyi anlayabilmek için soruyorum. :) Neden her an
> pisi'nin devel'deki son halini kullanma ihtiyacın oluyor? Bu ihtiyaç
> duyduğun yeni bir feature'dan mı kaynaklanıyor? Stable branch'a merge
> edilmemiş bugfixlerden mi oluyor? devel'in son halini kullanıp aynı
> zamanda test olsun (bu durumda hiç zannetmiyorum ama :)), hem de
> feature'ları da kullanayım amaçlı mı?

3 farklı nedenden sanırım, bunlardan 1.si pisi geliştirme sürecine katkıda
bulunmak için, 2.si pisiye gelen yeni özelliklerin/hata gidermelerinin
gerekliliğini yaratanların çoğu zaman paketler olduğunu düşününce en yeni
pisiyi kullanma zorunluluğu ve 3. nedende pisiyi en çok kullananlar olarak
test etmek tabi.

> Şimdi tek bir uygulama'nın revizyonları ile boğuşurken, buna bir de bölünen
> uygulama'nın sürümleri arasındaki uyumsuzluklar ve onların da kendi
> içlerindeki sorunlar eklenebilir gibi geliyor.

Evet bu yazdıktan sonra banada mantıklı gelmedi, yazmamışım gibi devam
edelim :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/