[Gelistirici] pisi-svn

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
26 Mar 2006 Paz 20:38:02 EEST

Pazar 26 Mart 2006 20:26 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Sadece durumu daha iyi anlayabilmek için soruyorum. :) Neden her an
> pisi'nin devel'deki son halini kullanma ihtiyacın oluyor? Bu ihtiyaç
> duyduğun yeni bir feature'dan mı kaynaklanıyor? Stable branch'a merge
> edilmemiş bugfixlerden mi oluyor? devel'in son halini kullanıp aynı
> zamanda test olsun (bu durumda hiç zannetmiyorum ama :)), hem de
> feature'ları da kullanayım amaçlı mı?

Ben kendi adıma cevap veriyim, API değişebildiği için pisi-x'in pisi SVN'le
çalıştığından emin olmak zorundayım ve zaten bu regression/feature oranı
nedeniyle SVN'i yakın gözlem altında tutmak zorunda kalıyorum.

/ismail

--
An eye for eye will make the whole world blind -- Gandhi