[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
17 Mar 2006 Cum 14:44:18 EET

Cuma 17 Mart 2006 14:39 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> Bence bugzilla bu isi tartismak icin cok uygun gozukmuyor ama?
>
> Tartismalari gelistirici mailing list'inde yapmak daha uygun degil mi?
>
> Bugzilla'ya paket isteklerini raporlamak ok olabilir, ama belki biraz daha
> iyisi, debian'in sistemi vs. gibi birsey olabilir? Yani paket istekleri bir
> mailing liste gonderilsin, eszamanli olarak da bugzilla yahut wiki gibi
> biryere
> girilsin. Benim aklima wiki daha yatkin. Her paket istegi icin ek
> bilgiler vs.
> oraya rahatlikla girilebilir. Tartismalar da mailing list'de daha rahat
> [...]

Şu anda istekler için buna benzer bir yöntem izliyoruz aslında, fakat
tuturamadık bir türlü. Wiki bu konuda geliştiricilerin sürekli takip
edebileceği bir yer haline gelemedi. Arada sırada gidip de oradaki paketlere
bakmak aklıma bile gelmiyor benim çoğu zaman.

Bunun dışında paket üzerinde yapılan tartışmanın bugzilla üzerinde tutulması
Arda'nın da dediği gibi öncelik sıralarının vs. de belirlenebileceği
sorgulanabilir bir ortam sağlıyor. Debian kadar paketi olan bir dağıtım da
Gentoo, orada bu işler iyi yürüyor(muş). Bana da mantıklı geldi yeni paketler
için bugzilla kullanılması.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin