[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
17 Mar 2006 Cum 14:39:53 EET

Barış Metin wrote:
> Merhaba,
>
> Depoya yeni paket eklenmesi konusunda şu an işletebildiğimiz bir süreç yok.
> Daha önce ekleneceği zaman önce geliştirici listesine sorulması gerektiğini
> konuşmuştuk fakat bu istediğimiz gibi işleyen bir yöntem olmadı.
>
> Çağlar ile konuşurken Gentoo'nun izlediği yöntemi kullanabileceğimizi
> düşündük. Depoya yeni bir paket eklemek isteyen geliştirici öncelikle yeni
> bir hata kaydı açar. Paketi ilgili hata kaydına ek olarak gönderir. Paketin
> eklenmesi üzerinde orada tartışılır ve uygun görülmesi durumunda paket depoya
> [...]

Bence bugzilla bu isi tartismak icin cok uygun gozukmuyor ama?

Tartismalari gelistirici mailing list'inde yapmak daha uygun degil mi?

Bugzilla'ya paket isteklerini raporlamak ok olabilir, ama belki biraz daha
iyisi, debian'in sistemi vs. gibi birsey olabilir? Yani paket istekleri bir
mailing liste gonderilsin, eszamanli olarak da bugzilla yahut wiki gibi
biryere
girilsin. Benim aklima wiki daha yatkin. Her paket istegi icin ek
bilgiler vs.
oraya rahatlikla girilebilir. Tartismalar da mailing list'de daha rahat
yapilabilir.

Daha sonra paket yapmak isteyen o listeden gidip bakip secer bir tane ve
yapip gelistirici listesine linkini vs. gonderir? Bu iyi olmaz mi?

Saygilar,

--
Eray