[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
17 Mar 2006 Cum 15:29:49 EET

Barış Metin wrote:
> Şu anda istekler için buna benzer bir yöntem izliyoruz aslında, fakat
> tuturamadık bir türlü. Wiki bu konuda geliştiricilerin sürekli takip
> edebileceği bir yer haline gelemedi. Arada sırada gidip de oradaki paketlere
> bakmak aklıma bile gelmiyor benim çoğu zaman.
>
> Bunun dışında paket üzerinde yapılan tartışmanın bugzilla üzerinde tutulması
> Arda'nın da dediği gibi öncelik sıralarının vs. de belirlenebileceği
> sorgulanabilir bir ortam sağlıyor. Debian kadar paketi olan bir dağıtım da
> Gentoo, orada bu işler iyi yürüyor(muş). Bana da mantıklı geldi yeni paketler
> [...]

Tamam istekler icin olan sayfaya gelistiriciler sayfamizdan bir link
atalim o zaman giren gelistirici gorsun. Oyle bir sayfamiz olacak degil
mi, butun gelistirici kaynaklarinin bulunacagi bir "home page" gibi bir
yer? :)

Boylece Furkan gibi cabbar gelistiricilerimiz icin iyi bir ortam
saglamis oluruz :)

Happy hacking,

--
Eray