[Gelistirici] programming.libs nedir?

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
14 Mar 2006 Sal 19:46:25 EET

uzun uzun yazinca okunmuyor turkcesini soyleyeyim

1) eger bagimlilik saglamak icin bir paketi biz sisteme eklemissek
onu ilgili component'a koyuyoruz. library'ler dahil
2) eger birden cok component bu arkadasa depend ediyorsa, ISLEVI
dahilinde baska bir yere gidebilir, system.multimedia gibi. eger bircok
toplevel
component'dan bu sekilde depend edilen bir suru paket varsa bunlar
icin yeni bir top-level component acilmasi gerekir.

programming.libs'in fazla da bir anlami yok. tanimi suydu ben yaptigimda:
SADECE VE SADECE PROGRAMLAMA AMACIYLA EKLENMIS
LIBRARY'LER.

sonradan yavas yavas bu abuse olmus, sebebi de "libs" adi. benim onerim
hicbir component'in "libs" ya da "libraries" gibi bir ada sahip olmamasi
cunku
bu ayrim PAKET KATEGORILERI tarafindan belirleniyor.

programming component'ini toptan istiyorum, bu yanlis olmus, ve benim hatam
kotu bir isim secmisiz o sira :(

gorusuruz,

--
eray