[Gelistirici] Depo düzenlemesi

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
14 Mar 2006 Sal 17:14:51 EET

Barış Metin wrote:
> Salı 14 Mart 2006 16:59 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Evet, hatırlıyorum. İlk başta öyle yapacaktık. Fakat dün yaptığımız masa-başı
> çalışmasında bu yöntemi benimsedik. desktop.kde.base ve
> desktop.kde.applications (henüz yapmadım) şeklinde bölmeyi. Bunun bizim
> göremediğimiz veya senin söylediklerinden hatırlayamadığımız bir sakıncası
> var mıdır?

Soyle bir ufak sakincasi var, applications'in icinde zaten alt
componentlar var, component
kopyalanirsa (isin sonunda) fazlalik olur. Bir de kafa karistirabilir.
Sanki ayni sey
ikiye farkli yerde var gibi gozukur.

Yalniz, desktop.kde yine kendi icerisinde bolunebilir tabii buyukse.
Ornegin guzel
bir bolum sirf KDE'yi derlemek icin gereken seyler (varsa), kdelibs +
kdebase vs.
nin oldugu basic desktop, tema vs. ler icin ayri bir component, extralar
icin yine
ayri component seklinde gidebilir.

Ben sadece KDE desktop'inin illa parcasi olmayan seylerden soz ediyorum,
ne bileyim ornegin
kdevelop'i disari koyduk degil mi?

KDE uygulamasi oldugunu belirtmek icin ileride ornegin app:gui:kde
seklinde bir
kategori acabiliriz.

> Evet, çok küçük bileşenli olmayacak yine. En şişkin bileşenler applications ve
> programming.libs olacak sanırım.

Evet, programming.libs de sadece programcilarin istedigi development
icin faydali sahaserlerdi
zannediyorum.

Love,

--