[Gelistirici] Depo düzenlemesi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
14 Mar 2006 Sal 17:01:52 EET

Salı 14 Mart 2006 16:59 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> KDE bileseni ile ilgili soyledigim seyi animsadiniz mi? Yanlis yapilmis
> o, icinde
> sadece kde projesinden gelen desktop olmali, application'lar
> applications.. a gitmeli vs.

Evet, hatırlıyorum. İlk başta öyle yapacaktık. Fakat dün yaptığımız masa-başı
çalışmasında bu yöntemi benimsedik. desktop.kde.base ve
desktop.kde.applications (henüz yapmadım) şeklinde bölmeyi. Bunun bizim
göremediğimiz veya senin söylediklerinden hatırlayamadığımız bir sakıncası
var mıdır?

> Bir de applications'in altini cok ufak ufak bolmek de iyi degil. Cok
> ufak component iyi
> olmuyor.

Evet, çok küçük bileşenli olmayacak yine. En şişkin bileşenler applications ve
programming.libs olacak sanırım.

--
Barış Metin