[Gelistirici] Pisi-kga'nın yetersiz sabit disk alanı olduğunda davranışı

Barış Metin baris at uludag.org.tr
3 Mar 2006 Cum 00:42:04 EET

Cuma 3 Mart 2006 00:25 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Fazla Windows vari oldu farkindayim ama tek tek her yazilimin yapmasi
> isi bana biraz kirli bir cozum gibi gozuktu.

Bu işi ÇOMAR üzerinden yapabilir miyiz diye düşünmeye başladım... Böyle
yaparsak uygulamaların da tek merkezden sorgulamalarını sağlamış oluruz.

Her uygulamanın yapacağı işleme göre disk alanı ihtiyacı farklı olabilir.
Örneğin; pisi install desktop.gnome komutunu verdiğimiz zaman (atıyorum) 350
MB disk alanına ihtiyacımız olabilir, fakat bu sistem için kritik bir seviye
değildir.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin