[Gelistirici] depolar

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
3 Mar 2006 Cum 00:30:12 EET

Wed, 1 Mar 2006 17:31:17 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :

> Seni anlıyorum. Ama bu devel deposu yahu. Garantisi zaten yok ki. :) O
> yüzden kullanıcılara devel deposunu kullanmamaya çalışın demiyor
> muyuz?
Bence iste bu noktada bir eksiklik var.

-devel bir yap-boz deposu ise, Pardus'un bir sonraki surumune giden ve
saglikli calisan ikinci bir aktif deposu olmasi gerekli.

Yani soyle bir depo dusunun (adina -next diyelim), yarin Pardus'un bir
sonraki surumu cikacak olsa, -next deposu alinip iso yapilacak olmali.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693