[Gelistirici] depolar

Barış Metin baris at uludag.org.tr
3 Mar 2006 Cum 00:50:03 EET

Cuma 3 Mart 2006 00:30 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 1 Mar 2006 17:31:17 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :
>
> Bence iste bu noktada bir eksiklik var.
>
> -devel bir yap-boz deposu ise, Pardus'un bir sonraki surumune giden ve
> saglikli calisan ikinci bir aktif deposu olmasi gerekli.
>
> Yani soyle bir depo dusunun (adina -next diyelim), yarin Pardus'un bir
> sonraki surumu cikacak olsa, -next deposu alinip iso yapilacak olmali.

Benzer bir şekilde durum şöyle olacak sanırım...

pardus-devel deposu ana geliştirmenin yapıldığı depo olacak. Bu depodan günlük
olarak ikili paketler oluşturulacak.

pardus-1.x deposu major sürüm numarası 1 olan sürümler (1.0, 1.1, 1.2) için
kararlı depo olacak. -devel deposunda yapılan geliştirmeler test edildikten
sonra -1.x deposuna gerekiyorsa "geri aktarılacak". -1.x deposundan ikili
paketler günlük olarak -1.x-test deposuna oluşturulacak. -1.x-test ikili
deposundaki paketlerin kararlılığına karar verildiğinde depo sorumlusu
tarafundan -1.x kararlı ikilli deposuna aktarılacak.

Yani: şu andaki tablo şöyle olacak sanırım.

SVN                             Binary
-devel                          -devel
-1.x                              -1.x-test
                                    -1.x

Yarın depo belgesini güncellemeye çalışacağım...

--
Barış Metin