[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

Furkan Duman coderlord at gmail.com
1 Mar 2006 Çar 17:31:17 EET

Merhabalar,

2006/3/1, A. Murat Eren <meren at uludag.org.tr>:
>  Asıl sorun şu, buildfarm gelen paketleri build edip, index'lerini oluşturup
> binary depo'yu güncellemeye başladığında ben yeni eklenmiş bir paketi
> çektiğim zaman segfault alıyor olmayalım. Çünkü bunu normal olarak kabul

Seni anlıyorum. Ama bu devel deposu yahu. Garantisi zaten yok ki. :) O
yüzden kullanıcılara devel deposunu kullanmamaya çalışın demiyor
muyuz?

> edersek yarın başımıza şu anda aklımıza gelmeyen işler açabiliriz.

Katılıyorum.. :)

>  Olmazsa "playground" gibi bir depo açalım ek olarak, o depoyu geliştiriciler
> senin dediğin gibi durumlarda yedek almak ya da başka geliştiricilere
> paketlerin devel deposuna girmesine engel olan sorunları paslamak, fikir
> istemek için kullansınlar, işi bitince de ordan siler devel deposuna
> taşırlar. Ne dersin(iz)?
Ben bunu sonuna kadar destekliyorum. Hatta hep böyle birşey
istemişimdir de diyebilirim. :)

Esasen devel de olsa depoya seg fault aldığım bir yazılımın paketini
koymak benim de hiç hoşuma gitmedi.

Görüşürüz.