[Gelistirici] Pardus 1.1 için düşünceler....

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
2 Mar 2006 Per 00:21:36 EET

Perşembe 2 Mart 2006 00:18 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Böyle bir tartışma başlattığım için üzgünüm. "Düzlemde anlaşırsak" sonraki
> tartışmaların da önünü rahatlatırız...
>
> Ne dersiniz?

Düzlemde daha önce anlaşmıştık zaten, listeden sadece yapılması gerekenler
seçilecek ve zaman/insan gücü uygun olursa yapılacak. O liste bir vaatler
listesi ya da %100 olacaklar listesi değil ama kendi adıma bayağı faydalı
önerilerin çıktığını ve bir çoğunun benim aklıma 10 sene düşünsem
gelmeyeceğini (kaffeine'e turksat listesini eklemek gibi) de belirtmek
isterim.

Evet liste çok fazla şey barındırıyor ama o listeden %10, %20 gibi birşeyin
üzerine çıkacağımızı zannetmiyorum ve evet 1.1'den aynı şeyi anlıyoruz :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/