[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4898 - pardus-devel/applications/science/electronics/ktechlab

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
1 Mar 2006 Çar 17:22:14 EET

 Merhaba,

On Wednesday 01 March 2006 16:33, Furkan Duman wrote:
> Sorumluluğunu alıyorum ki yapıyorum değil mi? Daha paketi göndereli 12
> saat bile olmadı. Çözemediğimi nereden çıkardınız. :)

 Sorumluluğu almadığını söylemiyoruz zaten :)

 Dediğin gibi daha paketi göndereli 12 saat bile olmadı, çözemediğine ya da
çözemeyeceğine dair de bir varsayımımız yok zaten.

 Asıl sorun şu, buildfarm gelen paketleri build edip, index'lerini oluşturup
binary depo'yu güncellemeye başladığında ben yeni eklenmiş bir paketi
çektiğim zaman segfault alıyor olmayalım. Çünkü bunu normal olarak kabul
edersek yarın başımıza şu anda aklımıza gelmeyen işler açabiliriz.

(diğer e-postandan alıntı)

> Kesinlikle öyle bir niyetim yok. Bilgisayarımdakilerin yedeğini
> almıyorum. Herhangi bir veri kaybında da bu paketi yeniden yapmak
> istemedim ve gönderdim. Bir anlamda svn'yi yedekleme ünitesi gibi
> kullandım.

 İşte mesele de bu biraz. SVN'i yedekleme ünitesi gibi kullanmamalıyız bence.
Çünkü bir süre sonra SVN, bizim yaptıklarımızı işleyen ve bir şeyler üretilen
bir sürecin kaynağı olup yaşayan bir ortam halini alacak.

 Olmazsa "playground" gibi bir depo açalım ek olarak, o depoyu geliştiriciler
senin dediğin gibi durumlarda yedek almak ya da başka geliştiricilere
paketlerin devel deposuna girmesine engel olan sorunları paslamak, fikir
istemek için kullansınlar, işi bitince de ordan siler devel deposuna
taşırlar. Ne dersin(iz)?

 Yani bahsettiğin sorunun çözümü başka, benim dikkat çekmek istediğim sorun
başka.

> Anlaşılan kendime yandaş bulamayacağım. Ne yapalım? İstediğiniz gibi
> olsun...

 :)

 Böyle söyleme, hep beraber tartışıyoruz.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing