Re: [Gelistirici] Fwd: [Pardus-kullanicilari] Hatırlatma: Pardus'ta neler eksik?

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
1 Mar 2006 Çar 19:03:42 EET

Ekin Meroglu wrote:

> yukardakileri yazmistim, ama farkettim ki Ahmet halihazirda yapilmis veya
> mantikli olmayanlari silmeye baslamis..Biliyorum  loglarda yaziyor silinme
> sebepleri ama, yanlarina aciklama yazarak sayfada biraksak daha iyi degil mi?
> (Gorkem yapmisti bir bolumune, ben de devam edelim niyetinde idim.)
>
> Bir ton "niye sildiniz benim istegimi" lafi gelecek - bizim gibi delilerden
> baska kimse log okumuyor veya loglarin farkinda degil.

Merhaba

Katılıyorum, Wiki'nin geçmişlerini okuyamasaydım, ciddiye alınmadığımı
düşünürdüm, herhalde. Dolayısıyla bunları silmek yerine "Ele alınanlar"
ya da "Okunanlar" ya da "1.1 için düşünülenler", hiç olmadı "Üzerinde
çalışma
yapılanlar" gibi farklı sınıflara almak daha doğru olabilir....

İyi çalışmalar
Görkem