[Gelistirici] Fwd: [Pardus-kullanicilari] Hatırlatma: Pardus'ta neler eksik?

Barış Metin baris at uludag.org.tr
1 Mar 2006 Çar 16:55:30 EET

Çarşamba 1 Mart 2006 16:47 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:

> yukardakileri yazmistim, ama farkettim ki Ahmet halihazirda yapilmis veya
> mantikli olmayanlari silmeye baslamis..Biliyorum  loglarda yaziyor silinme
> sebepleri ama, yanlarina aciklama yazarak sayfada biraksak daha iyi degil
> mi? (Gorkem yapmisti bir bolumune, ben de devam edelim niyetinde idim.)

Evet, haklısın. Şu anda listeden bir şey silmeyelim. Liste üzerinde konuşarak
yorumlarımızı ekleriz yapılacakları, yapılacaklar içerisinden 1.1'e
yetişecekleri, yapılmayacakları, vs. ayrı ayrı listeleriz...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin