[Gelistirici] Fwd: [Pardus-kullanicilari] Hatırlatma: Pardus'ta neler eksik?

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
1 Mar 2006 Çar 21:39:16 EET

Çarşamba 1 Mart 2006 16:47 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
> yukardakileri yazmistim, ama farkettim ki Ahmet halihazirda yapilmis veya
> mantikli olmayanlari silmeye baslamis..Biliyorum  loglarda yaziyor silinme
> sebepleri ama, yanlarina aciklama yazarak sayfada biraksak daha iyi degil
> mi? (Gorkem yapmisti bir bolumune, ben de devam edelim niyetinde idim.)
Ahmet'in sildiklerine örnekler:

- Gnome olmalı (böyle daha önceden açıkladığımız birkaç şey daha)
- Net-kga wep key girilmeli (bunun gibi 1.1'e hali hazırda düşünülen şeyler)
- Yerelleştirme hatalarının yazılması

Bunlar gibi listede bulunup bize yol göstermeyen birkaç şeyi sildim. Görkem'in
yaptığı güzeldi ama bir süre sonra sayfa karışmaya başlayacak.

Sayfayı dondurma kararı aldığımızda da kilit koyup read-only yapabiliriz.

--
Ahmet AYGÜN - ahmet_kivi.com.tr