[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 22:41:43 EEST

Eray Ozkural wrote On 14-06-2006 22:24:
> [...]
Burada zaten tamamen ayrilsinlar gibi bir oneri kesinlikle yoktu, sadece
iyice ic ice girmesinler dedim. Yeterince ic iceler su anda. (o eski
iyilestirme raporu da sadece kesin bagimliligi kaldirmak uzerine, o bir
optimizasyon.) Sanirim niyetim yanlis anlasildi, ayrica gurer'in
onerisine de karsi cikiyorum demedim, sadece su anda bununla
ugrasmayalim 1.1'den sonra yapariz vs. dedim, belki de daha da iyi
birsey cikar. Modulerlik fikrini severim, comarla da olabilir vs. dedim.

Bir de pisi'nin kendi kendine calisma sorunu yok. basliyorsun bitiyor :)

Saygilar,

--
Eray