[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 19:49:32 EEST

Gürer Özen wrote On 14-06-2006 09:13:
> Bu info dosya işleri konusunda düşünürken aklıma bir çözüm geldi. Bu işleri
> pisi içinde yaparak hem pisiye çok fazla özel durum sokuyoruz hem de mesela
> apache modülleri gibi system.base dışında kalan durumları halledemiyoruz.
>
> Temelde bir yapılandırma işi olduğuna göre tüm bu işleri bir çomar sınıfında
> toplayabiliriz.
>
> System.ModuleHandler     (bu isim iğrenç tabi, daha anlamlı bişi lazım)
>
> gibi bir sınıf olur, her paket kurulduğunda postInstall'dan önce bu sınıftaki
> betiklerin packageInstalled metodu parametre olarak kurulan paketin files.xml
> [...]

Yanlis anlama mailimi bunu temel olarak begendim, ama ismail'e onerdigim
simdilik eger cozebiliyorsa bunu postinstall'larla ya da pisi code'unun
icinde basit bicimde cozmesiydi.

Tam olarak dedigim sey, her zaman gereken code'u postinstall'da
cagirabilirsin, ve de pisi api'i icerisine kesinlikle gereken bir python
function'i varsa yapabilirsin, idi.

pisi'nin icerisinde ise actionsapi ya da yeni bir package ya da baska
bir sey uygun olabilir.

yine, dosya tipine gore (info'da oldugu gibi), yahut verilecek bir
tag'le bu code otomatik cagirilip postinstall'a koyma isi tamamen
atlanabilir. malum bu sadece install/remove sirasinda calistirilacak,
gercekten yapilandirma degil, kurulum. pisi'nin icinde duzenlenirse
zaten cok basit bir python modulu olur vs...

saygilar,

--
eray