[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
7 Haz 2006 Çar 16:22:56 EEST

Koray Löker yazmış:

>Çarşamba 7 Haziran 2006 13:57 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

>Abi ortada binary paket yokken bilgi vermeyelim dedik ya, binary çıktı ben mi
>kaçırdım (4 gündür düzenli mail okumuyorum, gerçek soru :) )

En son "insanlarda bir şeyleri kurmak zorunda kalmaları hissi uyanmasın"
demiştik,
ama "bilgi vermeyelim" anlamına gelen bir yazışma olmamıştı.

Ben bir şeyler yazarım o zaman, bilahare...

>onu da dediğim gibi abi, imece'ye koyulacak şeyler konusunda gökmen'in tekniği
>bitirmesi ve insanların belge yazması gerekiyor ki, oraya yalı'ya fonksiyon
>isteği koyduğumda birisi yalı'ya neyin nasıl yazıldığını bilsin...

Yapılacak başka basit işler de var ;-) YALI örneği konusunda haklı
olabilirsin, ama  "YALI'ya şunların eklenmesi gerekiyor" demenin bence
hiç bir zararı yok. Bunun için Barış'ı falan beklemeyelim, zira biz
kendi listemizi oluşturmadan detayları kimseden alamayız.

Örneğin aşağıdakine benzer bir listeyi oluşturmaya başlayalım
bir kenarından.

* İş tanımı: YALI'da diğer işletim sistemleri için GRUB desteği
* Yapılacak iş: YALI şu anda Windows'u gördüğü zaman GRUB'a
bunları ekleyemiyor. Eklenmesi için gereken kod yamalarına
ihtiyaç var.
* Gereken deneyim: Python ve genel yazılım geliştirme bilgisi
* Kod tabanı: svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/yali
* İlgili kişi (mentor): Barış Metin, baris @ pardus. org. tr
* İlgili hata girdisi: bugs.pardus.org.tr/3210

>ona ihtiyaç duymayan adam doğrudan svn'den check out eder, yaptığı yamayı mail
>atmayı da bilir, kendimizi kandırmayalım

Yukarıdaki fikirlerine katılmıyorum. İhtiyaçlarımızı net bir şekilde
belirleyemediğimiz sürece yeni geliştiricileri çekmemiz, akıntıya karşı
kürek çekmekle eşdeğer olacak. Bir geliştirici olsa idim, herhalde
web sayfasında bir "yapılacak işler" listesi olmayan bir projeye
destek ver(e)mezdim.

Peki, bu listeyi ben hazırlayayım istersen?

İyi çalışmalar
Görkem