[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Haz 2006 Çar 15:51:25 EEST

Çarşamba 7 Haziran 2006 13:57 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Bu konuda son kullanıcılara bilgi verildi mi acaba? Koray?
Abi ortada binary paket yokken bilgi vermeyelim dedik ya, binary çıktı ben mi
kaçırdım (4 gündür düzenli mail okumuyorum, gerçek soru :) )

> Bir de, imece sayfamız ne durumda? :-) Yardımcı olabilirim gerekirse..
onu da dediğim gibi abi, imece'ye koyulacak şeyler konusunda gökmen'in tekniği
bitirmesi ve insanların belge yazması gerekiyor ki, oraya yalı'ya fonksiyon
isteği koyduğumda birisi yalı'ya neyin nasıl yazıldığını bilsin...

ona ihtiyaç duymayan adam doğrudan svn'den check out eder, yaptığı yamayı mail
atmayı da bilir, kendimizi kandırmayalım

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->