[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
2 Haz 2006 Cum 15:12:05 EEST

Merhaba;

On Friday 02 June 2006 14:45, Eray Ozkural wrote:

> Gereksiz olduğunu düşündüm ve bunu söyledim. Gereksiz dememin sebebi,
> bence bu öneri yapılmasa fazla birşey kaybetmezdik.

O zaman niye tartisiyoruz ? Her öneri önemli - iceriginden bagimsiz olarak,
sadece onerildigi icin. Sirf konusamak icin konusanlar burada degil :  Zaten
öneren kisi onemsiz oldugunu dusunseydi onermezdi, elli tane isi var
herkesin...

> kullandığımız "program" sözcüğüyle aynı anlamı içeriyor ve aynı
> terminolojik hata yineleniyor. Sadece aynı hatayı daha Türkçe olarak
> yapıyoruz.
>
> Bence yanlış seyleri ilişkilendiriyorsunuz. Özellikle Ekin'in sert
> çıkmasını talihsizlik olarak görüyorum, ve onun yaptığı yanlış duygu
> yüklemesinin doğru olduğunu varsayarak yazdığınız posta onun hatasını
> pekiştiriyor. Her öneriyi kabul etmek zorunda da değilim farketmez
> gönüllü ya da gönülsüz olması. Gerçekten önemliyse tartışırız nesnel

"Gercekten onemliyse " : Eray, insanlar onemli oldugunu dusundukleri icin
oneride bulunuyorlar, sen (veya baskasi, farketmez) bu oneriyi "gereksiz"
olarak nitelendirip gercekten onemliyse tartisiriz diyorsun - kim karar
verecek gercekten onemli olduguna ? .. Bu tutumun ilerde one surecegin
teknik, terminolojik vs her turlu fikri en bastan cope atiyor :
Tartismiyorsun, bastan sizin dusunceniz yanlis, anlamsiz vs diyorsun, ve tek
dogruymus gibi kendi fikirlerini siraliyorsun..

Ornegin benim kafama en cok yatan - hatta bastan beri onemli bir eksik olarak
kafamda donen - "yazilim ekle kaldir lafi, update/upgrade'e donuk herhangi
ipucu icermiyor" itirazi cok yerinde bir itiraz, ama acikcasi bu tartisma
yonteminin ortasinda nesnel olarak bu itirazi tartismak mumkun olmuyor.

Lutfen, insanlarin senin teknik - bilimsel vs bilgine ve fikirlerine saygi
duymasini, hakettigi sekilde nesnel olarak tartismasini istiyorsan, sen de
herkesin fikrine ayni saygiyi goster.

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693