[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
2 Haz 2006 Cum 15:20:53 EEST

Ekin Meroglu wrote On 02-06-2006 15:12:
> Bu tutumun ilerde one surecegin teknik, terminolojik vs her turlu
> fikri en bastan cope atiyor :

Çöpe atıyor demek. İstersen bütün günümü bir sözlüğe bakılıp
çözülebilecek basit bir konu hakkında tartışarak geçireyim, nasıl olur?

Eğer bir konuyu tartışmak istiyorsan onu konuş ve kişisel
yakıştırmalardan kaçın, lütfen. Gerçekten kaba davranan kişi burada ben
değilim. Ben sadece fikrimi söyledim ve bence gereksiz. Neden gereksiz
olduğunu düşündüğümü de açıkladım. Daha önceki mailimi oku ve yanıt ver
eğer gerçekten konuyla ilgileniyorsan.