[Gelistirici] Yaptığım bazı paketler pardus 1.1 alfa altinda çakışma yapıyor.

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Tem 2006 Sal 11:44:54 EEST

Salı 11 Temmuz 2006 09:34 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> cinelerra-cvs:(üzerinde çalışıyorum olmazsa depodan kaldırabilirim)

Neden hatası bulunan paketini hemen depodan siliyorsun? Birkaç kere daha
yaptın sorunu çözmek yerine silip attın ondan merak ediyorum

> Dosya çakışmaları:
> usr/bin/mpeg3toc from libmpeg3 packageusr/include/quicktime/qtprivate.h
> from libquicktime packageusr/bin/mpeg3cat from libmpeg3
> packageusr/include/quicktime/quicktime.h from libquicktime
> packageusr/bin/mpeg3dump from libmpeg3 package
>
> libiconv: (depodan kaldırıldı)
> Dosya çakışmaları:
> usr/share/man/man3/iconv.3 from man-pages
> packageusr/share/man/man3/iconv_open.3 from man-pages
> packageusr/share/man/man3/iconv_close.3 from man-pages
> packageusr/bin/iconv from glibc package

Çakışan dosyaları silmen/adını değiştirmen/install etmemen v.s v.s gibi ne
yapman gerekiyorsa onu.

> Ayrıca playground altında develden bazı paketlerin güncellemeleri
> bulunuyor. xawtv sadece kde için simge eklendi.
> libdv  0.104 sürümüne güncellendi
> libavc1394   0.5.0 sürümüne güncellendi
> portaudio  19 güncellendi.

Şu an playground'dan bir şey merge etmeyi düşünmüyorum. Şimdilik playgroundda
ikamet etmeye devam etsinler :)