[Gelistirici] Yaptığım bazı paketler pardus 1.1 alfa altinda çakışma yapıyor.

fethi fethi at linux-sevenler.org
12 Tem 2006 Çar 10:00:40 EEST

Merhaba
Biraz geç oldu.Ancak bu gün sabah biten bir imtihanım vardı. :(

Salı 11 Temmuz 2006 11:44 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Salı 11 Temmuz 2006 09:34 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
>
> Neden hatası bulunan paketini hemen depodan siliyorsun? Birkaç kere daha
> yaptın sorunu çözmek yerine silip attın ondan merak ediyorum
Aslında daha önce hatalı ve çalışmayan paketler için geçerli olan bu paketler
içinde geçerli olabileceğini düşünmüştüm.Sorun yoksa libiconv (sanırım bu
paketin günceli daha da karışık) ve cinelerra-cvs (bir üst cvs sürümüne
güncelledim ancak aynı hata ile karşılaşıyorum) playground altında kalıyor.

Ayrıca   scorched3d oyunundan altığım hata nedeni sanırım anlaşıldı.openal
paketindeki bir sürüm farklığından kaynaklanan bu hata openal
derlenirken "ldconfig" komutu kullanılması gerekiyor.(ama tam nerde
kullanılacağını bende bilmiyorum :o) )
-lwx_baseu_xml-2.6 -lwx_baseu_net-2.6 -lwx_baseu-2.6  -lfreetype -lz
SoundBuffer.o: In function `SoundBuffer::createBuffer(char*)':
SoundBuffer.cpp:(.text+0x32c): undefined reference to `alutLoadWAVFile'
SoundBuffer.cpp:(.text+0x39b): undefined reference to `alutUnloadWAV'
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [scorched3d] Hata 1
make[2]: Leaving directory
`/var/tmp/pisi/scorched3d-39.1-1/work/scorched/src/scorched'
make[1]: *** [all-recursive] Hata 1
make[1]: Leaving directory `/var/tmp/pisi/scorched3d-39.1-1/work/scorched/src'
make: *** [all-recursive] Hata 1
DEBUG: "make -j1" için dönüş değeri 2

> Çakışan dosyaları silmen/adını değiştirmen/install etmemen v.s v.s gibi ne
> yapman gerekiyorsa onu.

> Şu an playground'dan bir şey merge etmeyi düşünmüyorum. Şimdilik
> playgroundda ikamet etmeye devam etsinler :)
Aslında bu kısmı yazma nedenim paketlerin orda olduğundan haberdar etmek =).

kolay gelsin.
Başarılar.