[Gelistirici] Yaptığım bazı paketler pardus 1.1 alfa altinda çakışma yapıyor.

fethi fethi at linux-sevenler.org
11 Tem 2006 Sal 09:34:30 EEST

Merhaba

Şimdiye kadar yapmış olduğum iki paketde bu hata benzerini alıyorum.Bu şekilde
aldığım hatalarda ne yapmam gerekiyor?

cinelerra-cvs:(üzerinde çalışıyorum olmazsa depodan kaldırabilirim)
Dosya çakışmaları:
usr/bin/mpeg3toc from libmpeg3 packageusr/include/quicktime/qtprivate.h from
libquicktime packageusr/bin/mpeg3cat from libmpeg3
packageusr/include/quicktime/quicktime.h from libquicktime
packageusr/bin/mpeg3dump from libmpeg3 package

libiconv: (depodan kaldırıldı)
Dosya çakışmaları:
usr/share/man/man3/iconv.3 from man-pages
packageusr/share/man/man3/iconv_open.3 from man-pages
packageusr/share/man/man3/iconv_close.3 from man-pages
packageusr/bin/iconv from glibc package

Ayrıca playground altında develden bazı paketlerin güncellemeleri bulunuyor.
xawtv sadece kde için simge eklendi.
libdv  0.104 sürümüne güncellendi
libavc1394   0.5.0 sürümüne güncellendi
portaudio  19 güncellendi.