[Gelistirici] bir kaç kafama takılan soru?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
4 Tem 2006 Sal 20:29:29 EEST

Salı 4 Temmuz 2006 18:08 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Bazı paketlerde pisidepo'dan arkadaşlar güncelleme yapmış  onları da
> değiştirmeden direk playground altına atmamda bir sakınca var mi?

Hangi paketler? Burada önemli olan hazırladığın paketlerin sorumluluğunu da
alıyor olman. Bunu daha önce paketler-commits listesinde de sormuştum,
sanırım o listeyi almıyorsun...

Eğer bu paketler önce devel daha sonra stable'a aktarıldığında sorumluluğunu
da alabileceksen, sürekli olarak bir elini paketlerin üzerinde
tutabileceksen, gelen hatalara müdahale edebileceksen pekala paketleri
oluşturup depoya gönderebilirsin. Genellikle hata raporlarına müdahale
edemeyeceğimiz ve takip edemeyeceğimiz paketleri almamaya çalışıyoruz. Önemli
olan paketi oluşturmak değil, kararlılığını ve güncelliğini sağlamak...

> Ayrıca
> bmpx paketini ilk bugs.pardus.org.tr'a atan bir arkadaş oldu.Daha sonra
> bugs'dan dosyaya ulaşamayınca kendim paketlemiştim. Ancak ilk paketleyen
> arkadaş olduğundan kendimi güncelleyen olarak yaptım.Bu paketi depoya
> atarken nasil göndereyim?

Yukarıda yazdığım gibi eğer paketin sorumluluğunu alacaksan ve diğer kişinin
SVN hesabı yoksa kendi sorumluluğuna alabilirsin paketi.

> Ayrica gentoo-portage altinda olan her paket (lisans olaylarindan dolayi)
> playground altina atma imkanimiz var mi? (nero, p2p proğramları)
> Bu konularda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

Dağıtılması konusuna dikkat etmek gerekiyor tabi :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin