[Gelistirici] bir kaç kafama takılan soru?

fethi fethi at linux-sevenler.org
4 Tem 2006 Sal 18:08:08 EEST

Merhaba

Bazı paketlerde pisidepo'dan arkadaşlar güncelleme yapmış  onları da
değiştirmeden direk playground altına atmamda bir sakınca var mi?

Ayrıca
bmpx paketini ilk bugs.pardus.org.tr'a atan bir arkadaş oldu.Daha sonra
bugs'dan dosyaya ulaşamayınca kendim paketlemiştim. Ancak ilk paketleyen
arkadaş olduğundan kendimi güncelleyen olarak yaptım.Bu paketi depoya atarken
nasil göndereyim?

Ayrica gentoo-portage altinda olan her paket (lisans olaylarindan dolayi)
playground altina atma imkanimiz var mi? (nero, p2p proğramları)
Bu konularda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

teşekkürler.