[Gelistirici] bir kaç kafama takılan soru?

fethi fethi at linux-sevenler.org
4 Tem 2006 Sal 23:48:20 EEST

Tabi ki elimden geldiğince yaparım.Şimdiye kadar bir çok paketin güncellenmesi
için bugs.pardus.org.tr hata bildirimi yaptım.

> Dağıtılması konusuna dikkat etmek gerekiyor tabi :).
>
> iyi çalışmalar,

Bu arada son kısımı biraz daha açacak olursam.(Açıkcası bende ikinci defa
okuyunca anlamadım :-) )

Gentoo-portage altında görebildiğim kadarı ile bazı lisanslı proğramlar
var.Bunlardan nero, acroread, enemy territory, ve benzeri lisanslı
proğramlarda dikkat etmem gereken bir şeyler var mı?

Ayrıca dışarıdan paketlediğim proğramlar da dikkat etmem gereken yerler
nelerdir? Mesela beyenerek kullandığım smartsvn proğramının foundation
sürümünü depo'ya sakıncası yoksa atıyorum.

Bu arada verdiğiniz cevaptan dolayı tekrar teşekkürler.