[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

Barış Metin baris at pardus.org.tr
1 Tem 2006 Cmt 01:55:09 EEST

Cumartesi 1 Temmuz 2006 01:41 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
[...]
> Fakat 1.1. sonrası hatta şu an bile sürümü sürdürmek konusunda (-devel
> derlenmesi ve paketlerin güncel tutulmasından) bir sorun olduğunu
> düşünmüyor ve masaya yatırılması gereken konular listesinde sokmaya bile
> gerek yok diyorum :P

Ben listeme aldım bile ;).

Bu son paragraf dışında söylediklerine de katılıyorum :). Sorunun nedenleri
doğru söylüyorsun ama bu sorunun olmadığını göstermiyor. Attığımız adımlar
gerekli olsa bile sürümün durumunu da göz önüne alarak bu adımları
atmalıydık. Çeşitli nedenler ile bunu yapamamış olabiliriz ama sonuç
değişmiyor.

Ben böyle bir sorunun varlığını kabul ediyorum, 1.1 sonrası bu konuda daha iyi
durumda olacağımızdan da şüphem yok. Ama 1.0->1.1 geçişi gibi bir geçişte
neleri yanlış yaptığımızı düşünmemiz ve benzer bir durum ile
karşılaştığımızda aynı yanlışı yapmamamız gerekiyor ;)...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin