[Gelistirici] DBUS API/ABI Bozma İsteği

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Tem 2006 Cmt 01:41:44 EEST

Cuma 30 Haziran 2006 23:26 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Ancak genel olarak "kararli surum" cikarma ve surdurme
> konusunda ciddi bir sorunu var Pardus'un. Bence 1.1 sonrasi bunu ciddi
> bicimde masaya yatirmak gerekiyor.

Buna katılmıyorum, kararlı sürüm çıkartma konusunda bir eksiğimiz olduğunu
düşünmüyorum 1.0 oldukça kararlıydı bence. 1.1 daha da kararlı olacak.

Sürümü sürdürme konusundaki eleştirini ise "1.0 çıkalı 5.ay doluyor son 3
aydır da güncelleme yok, bugzillada çözdük diyorsunuz ama kullanıcıya
yansımıyor" demeye çalıştığını farzederek "evet bir sorunumuz vardı,
buildfarm olması gerekenden çok daha sonra devreye girdi, pisi olması
gerekenden çok zaman sonra kararlı oldu" ve bunlar olup buildfarm devreye
girip işler kolayladığında ise paket formatı değiştirdik işler iyice
çığrından çıktı ve 1.0 evet neredeyse atıl duruma geldi.

Fakat 1.1. sonrası hatta şu an bile sürümü sürdürmek konusunda (-devel
derlenmesi ve paketlerin güncel tutulmasından) bir sorun olduğunu düşünmüyor
ve masaya yatırılması gereken konular listesinde sokmaya bile gerek yok
diyorum :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/