[Gelistirici] Pardus Kişiliği / Masaüstü iyileştirmeleri

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 02:23:52 EET

 Merhaba;

> Bunlari Bloat olarak gormuyorum - kweather disinda-, ama en azindan
> mixer konusunda israrciyim, klipper plase..

 Klipper ve mixer (applet olarak değil, şu anki haliyle mixer) olmalı
bence de. Copy/paste konusunda çok başarılı özelliklerimiz var
(kopyalanacak metni sadece seçmenin yeterli olması o kadar önemli ki)
ve bunları öğretmeliyiz.

 Kweather açıkçası benim de kullandığım birşey değil, ama kullanıcıya
"bir şekilde" masaüstüne saydam olarak bir sürü oyuncak koyabileceğini
öğretmemiz gerekiyor. Belki açılışta bir ipucu olarak, belki öntanımlı
olarak basit bir sistem bilgisi göstericisini açarak.

> Bunlarin sistem basarimi ile ilgili olarak ne getirip ne goturecegini
> iyi dusunelim de demistim; ben normalde taskbar v2'yi **sadece**
> seffaflik konusunda daha basarili oldugu icin kullaniyorum, ama diger
> ozelliklerinin merakli bir kullanici tarafindan kesfedilebilecegini
> bilmek guzel.. Yoksa her turlu makineye bilimum yanarli donerli
> ozellikler ile eklensin demiyorum, dersem KDE tanrisi carpar beni.

 Pager ve taskbar konusunda iyileştirmeler yapılırsa güzel olur bence
de. Ama bu mtaskbar ve kpager2 ile ilgili bazı sorunlar yaşamıştım ve
terk etmiştim. Xv ve görüntüde olmayan şeyleri çizeceğim diye sisteme
aşırı yük getiriyordu (en son haliyle denemedim ilk fırstta bakıcam).
Bunlar çözülürse etkileyici "görsel" güzellikler, kendileri biraz
düzeltilirse ya da mevcut araçlar biraz daha toparlanırsa güzel
olabilir.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens