[Gelistirici] Pardus Kişiliği / Masaüstü iyileştirmeleri

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 02:36:16 EET

 Merhaba,

 Benim soracağım bir tek soru var. Bu iyileştirmelerde sınırımız
nedir ? Ne kadar uçup kaçaçaz, devrim mi yapacaz yoksa kullanıcıyı
korkutmayacağız mı ?

 Pardus'un masaüstü nasıl olmalı sorusunun cevabı da tek kelimeyle
"elegant" (birebir aynı anlamı veren bir kelime bulamadım, zarif
kurtarmıyor) olmalı. Bu kelimenin içeriğini doldurmak da elimizdeki
işgücü ve zamana bakıyor.

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens