[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 01:50:37 EET

Cumartesi 28 Ocak 2006 01:18 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Cumartesi 28 Ocak 2006 00:12 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Buna kesinlikle katılmıyorum. Tamam bu özellikleri dağıtıma ekleyelim fakat
> tek yapmamız gereken kesinlikle bu değil.
>
> Yapmak istediğimiz iki şey var. 1) Pardus'a bir görsel kişilik vermekten
> bahsediyoruz. Nasıl SUSE bir masaüstüne baktığın zaman "bu SUSE" diyorsan
> öyle bir şey işte :). Renkler, stiller, pencere dekorasyonları, paneldeki
> simgeler, vb.

Bu zaten şu anda böyle değil mi? Bootsplash/Splash/KDE/Tulliana/Lipstick v.s
ile yakaladığımızın bu olduğunu düşünüyordum ben.

Bunları (renk, stil, dekorasyon, simgeler, duvar kağıtları, görseller, sesler)
atıp/değiştirip bir başka set yapmaktan bahsediyorsak sorun yok ama bu
hareket kimseye bir "Pardus" imajı kazandırmayacaktır, eğer zaten şu an
bir "Pardus" imajı kazanmadıysak.

> 2) Mümkün ile var olan masaüstü seçenekleri ile oynayarak, mümkün mertebe
> az efor ile yeni özellikler ekleyerek kullanılabilirliği arttırmak. Bu
> konuda da iyileştirmeler yapılamayacağını söylemek yanlış olur.

Bunu söylemiyorum kesinlikle, tabiki iyileştirmeler yapılabilir, ama bu
_iyileştirmelerin_ sınırı görecelidir diyorum sadece, sana iyileştirme gelen
benim hayatımı zindana çevirirken bana iyi gelen sana iğrenç gelebilir.

Bu _bana_ göre göreceli duruma bir _orta_ bulmanın pek mümkün olmadığını,
bulunacak en ortanın şu anda öntanımlı gelen halimiz olduğunu düşünüyorum
sadece, yanılıyorumdur belki, hüsnu kuruntu benimkisi en iyisi bekleyip
görelim :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/